Thursday, November 15, 2012

Mimpi Ngeri yg ku alami

Assalamualaikum n Salam Sejahtera

Hari ini aku nk share skit cite psl mimpi seram, bole la seram kot.. hahaha... Mimpi yg dialami ni sbb aku terlupa nk solat isyak.. ape pun aku solat jgak dlm kul 4pg camtu.. jgn ingat aku x solat plak.. Ok..sudah 2 kali aku kene nih... cite dia mcm nih..


1st time kene...

dlm kul 11 tu, aku btol2 penat sbb baru balik dari SABDA laa, aku smpai rumah selalunya isyak baru masuk...
tp mlm tu aku mimpi aku berjalan dgn situasi bersama teman wanita, selama 3 hari dgn 3 wanita yg berbeza
semasa berjalan , syaitan tarik ketiga-tiga mereka..
tp utk yg ketiga tuh, aku tnyer syaitan tuh, kenapa kau tarik kekasih aku, tp kau x tarik aku
syaitan tu ckp, sbb kau dah mmg ahli neraka.. aku tarik kekasih kau sbb dorang ni baik.
[aku tersentak]
tetibe dtg dua lelaki berjubah putih , sorang tarik tngan kiri, sorang lagi tgn kanan
aku terjaga tp nmpak cahaya tu hilang slow2...
[aku terjaga]
aku tgk jam dah pkul 3 pg, terus solay isyak n taubat.. bapak seram



2nd time kene....
(mimpi ok)
aku lepak kat dorm ngan bdak F4 yg lain... ade yg makan Maggi, main handphone
.... n perkara yg laghra... dan aku sedang lena di atas katil... tetiba Acap Jelas masuk
bagitau yg ustaz Nadzri datang.. kitaorang buat x tau... kesian acap... Ustaz masuk dorm
sambil tgk kitorang...sambil memegang rotan.. n rotan dia jenis rotan malaikat.. yg diperbuat mcm sejenis tali.. mcm mane tah nk explain..kitorang lari sekuat hati ke arah surau SABDA....
kat surau aku menyorok dlm bilik azan... Ustaz Nadzri masuk... n SPLASH
pergh, mimpi yg gempak, ustaz nadzri kejar aku dari dorm smpai surau...
pastu dia libas rotan n aku terjaga,
tgk jam kul 5.. rupenya aku tertido n masih blom solat isyak.. (kat rumah ye)

Kesimpulannya

waaa
tuh mksodnye Allah masih syg ko..
sbb tuh la Allah masih ingatkan ko..
untung la kalo mcm tuh
(kata Nazneen)

ingatlah.. bahawasanya, jika kita ingatkan Allah..nescaya Allah selamatkan kita drpd api Nerakanya..

No comments:

Post a Comment